dimarts, 23 de febrer del 2010

Put a Wally in your life!


Where is Wally?
On està en Wally?

Have you found him?
L´heu trobat?

I have, but that's not really the point...
Jo sí, pero aquesta no és realment la qüestió...

Who is Wally?
Qui és en Wally?

Is he real? I do think so.
És real? Jo penso que sí.

A Wally is a singular individual, different, who, for some reason, highlights above the others. Now you realize that you have met one of those, don't you?
Un Wally és una persona singular, diferent, que, per alguna raó, destaca per sobre de les altres. Oi que ara sí que coneixeu algun Wally?

There is no point in writing your names, you all know who you are.
No hi ha raó per escriure noms, tots sabeu qui sou.

But to all of you, the ones living close to me and the ones living really far, the ones who I met a long time ago and the ones that I've just met, merci.
Però a tots, als que viuen a prop i els que viuen a quilòmetres de distància, als que fa segles que conec i als que acabo de conèixer, merci.

___________________________________________________________________


Per tu, per que saps que ets important, que t'estimo moltíssim i que et trobo a faltar.

Moltes felicitats!!!!

1 comentari:

  1. és divertit ser un Wally...

    23F..felicitats Pau!

    un petó per tu reina..

    ResponElimina