He was sitting on a bench just staring to the green horizon.
La va veure distreta i arrossegant els peus pel camí de pedres. Llegia.
- Hey! - He shouted at her when she passed by him. She turned her face towards his place but seeing nothing she just follow her path - Hey!
At that time she stopped and turn around
-Perdona, que em crides a mi? - va fer ella dirigint-se a ell. La cara no li era del tot desconeguda, però va ser incapaç de situar-la clarament.
- Yeah, don't you remember me? - he said puzzled.
- Perdona, però em sembla que no tinc el gust - va dir ella.
- So you finally did so... - he said nearly whispering
- Perdona?
- Oh, nothing, don't worry. How long have you been living here?
- Aquí, doncs... un parell de mesos, però em sembla que ja havia viscut aquí.
- Yeah, I know. And how long will you be around?
- No ho sé, el major temps que pugui - va fer ella. La cara se li va il·luminar amb un somriure fugaç. - Bé, he de marxar.
- Ok. Hope to meet you sometime again - he said still sitting on the bench.
- Sí, i tant. - Va fer ella obrint el llibre altra vegada i començant a caminar.
Having walked just two minutes, she stopped and turned around walking towards him who was still looking at her.
- Sorry for bothering you again. Can I ask you something? - she started timidly
- Oh, tranquil·la. Digues, digues.
- How do you now I lived here before?
- Perque durant tot aquest temps vaig estar al teu costat - va fer ell sense entendre ben bé el que passava.
- Ah, sorry; I have a huge lagoon in my memory.
- Ja, perquè ho vas fer?
- Why did I do what?
- Oblidar-ho tot. Vas dir que que faries però no creia que al final series capaç...
- Well, I didn't choose to have the accident. I've come back see if I can remember what happened here.
- Aps, bé, et puc ajudar si vols - va proposar ell sense pensar-ho dues vegades.
- Oh, that would be great. When can we meet again? - she said suddenly excited.
- Demà? Aquí? A aquesta hora?
- Perfect, I'll be here then. By the way, you speak so well!
- Merci, demà t'explicaré qui me'n va ensenyar. Que vagi molt bé! - va fer ell fent adéu amb la mà a la vegada que la mirava als ulls.
- See you tomorrow!
And it was then when she realized. Els seus ulls; a una de les fotos que havia rescatat, sortia un noi que els tenia igual. However, she couldn't still remember him.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada