dijous, 22 d’abril del 2010

Sant Jordi


In 22 years, this is the first time that I'm not there and I will miss the streets full of books and roses.

Today, somewhere, I'll find a red rose and I'll buy it.

Today, I'll walk all those little bookshops and I'll buy loads of books.

A book and a rose, signs of any kind of love existing

Thanks for being there

I love you

:D


4 comentaris:

  1. I els carrers de Barcelona et troben a faltar a tu també! Jo aquest any tampoc podré gaudir del dia... però igualment serà preciós!

    Espero que passis un dia genial, segur que serà així!

    ResponElimina
  2. Els carrers i jo també té trobat a faltar, les xerrades de tot el que veiem, és un dia especial que inspira moltes emocions.
    Petonets carinyet.
    T'estimo
    Núria.

    ResponElimina
  3. Sento la falta, m'estic adaptant al P-4
    je,je.
    petons

    ResponElimina
  4. Alaaaa quina passada mama a veure si el llibre de gramàtica te'l donaré a tu!!
    Jo també t'he trobat a falta... Sant Jordi... quin dia més bonic...

    Petonets,

    T'estimo molt!

    ResponElimina